.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حذف شعار "مرگ بر آمریکا" تنها در حوزه اختیارات رهبری است
حسین جعفری میدانسر

بسمه تعالي
سالها بود كه در زنجير اسارت قابيليان محكوم بوديم. بر پيكرمان درد تازيانه بود و بر سر ما پتك ظالمانه . سالها بود كه بر زمين ميهن ما علف هرز غارتگري مي روئيد و بس . در مزارع، خوشه هاي طلائي گندم به آتش نيرنگ فرنگيان و خيانت خانها سوخت و خاكستر آن بر چهره تبدار كشاورزان فقیر و تهي دستي نشسته بود.
سالها بود كه بر رود خروشان انديشه مان سدّ فرهنگ فرنگيان بستند تا از دانستن آنچه بر سرمان آمده بازمانيم و مكتب مان را در مسلخ تمدن ذبح كرده بودند كه ناگاه در ظلمت اين شب ، امام خميني(ره) این عصاره انسانيت، نوري در دلها تاباند و خيل عظيم امت را فراخواند و رهسپار كوي خود كرد و استكبار را به ورطه سقوط كشاند.
اما امروز برخي خواص بي بصيرت كار را به جايي رساندند كه بايد بگوئيم اماما شرمنده ايم. شرمنده تمام كساني كه قلبشان از آتش عشق الهی مشتعل بود و با نهايت شور و التهاب،‌ سر بريده و خون چكان خود را به رسم هديه در دست گرفته و تقديم معبود خود كردند. بيش از 213 هزار آلاله پرپري كه پاي اهداف انقلاب ، دستاوردهاي نظام و آرمانهاي امام، جز اطاعت از ولي زمان خود نداشتند و شهادت را به زیر بار ذلت رفتن، ترجيح دادند و امتي حماسه ساز شدند تا امامشان تنها نماند تا مبادا بار ديگر حادثه تلخ و خفت بار سالهاي غرور انگيز افراد به ظاهر دين مدار كوفه رقم بخورد.
اما امروز چه كرديم ؟ عده اي به دنبال غلام حلقه به گوش شدن استكبار هستند و عده اي از حذف شعار مرگ بر آمريكا دم ميزنند. انگار نه انگار كه همين آمريكا ، داغ جانسوز بيش از 213 هزار شهيد گلگون كفن را بر دل مردم ما نشاند. امروز برخي كارشان به جايي رسيده كه به هر قيمتي آماده مذاكره با آمريكا مي شوند و بعضاً از اوضاع ناگوار برخي ممالك اسلامي از جمله سوريه ، فلسطين ، ‌بحرين و... نيز غافل مي شوند. انگار نه انگار كه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران براي حمايت از مستضعفان و مظلومان جهان بنا شده و شايد از فاصله گرفتن اين افراد از آرمانها و اهداف نظام است كه به راحتي در دام استكبار گرفتار مي شوند و كشور را به ورطه شكست و نابودی هدايت مي كنند ، به طوري كه پس از سالها ، دوباره گزينه نظامي و جنگ ، روي ميز آمريكايي ها خود نمايي مي كند.
فراموش نكنيم كه هنوز داغ جوانان انقلاب ، جنگ و مسايل ترور و تنش هاي سياسي دهه 60 در دل ما مانده ، هنوز داغ دانشمندان شهيد هسته اي را فراموش نكرده ايم ، هنوز هر وقت هواپيماي مسافربري را در آسمان مي بينيم ياد شهداي ايرباسي مي‌افتيم كه توسط ناو آمريكايي مورد حمله قرار گرفته بود. هنوز خاطره انقلاب دوم و اسناد لانه جاسوسي (سفارت آمريكا) در اذهان ملت باقي مانده است ، هنوز مسئله فلسطين ، سوريه ، افغانستان ، عراق و در يك كلمه كل بلاد اسلامي كه امروزه اسير تفرقه و درگيري هستند حل نشده است. خدا را شاكريم كه امروز ايران در پناه عدم ارتباط با دنياي استكبار ، با تمسك به مسائل ديني و قرار گرفتن دست خدا بر سر اين كشور اسلامي با پرچم داري امام عصر(عج) و زعامت نائب برحقش امام خامنه اي عزيز(مدظله) ، به امن ترين كشور اسلامي تبديل شده است.
فراموش نكنيم كه هدف و پيام امام راحل صدور انقلاب اسلامي به دنيا بود كه به اين هدف الهي رسيديم ، چرا كه ديگر هيچ قدرتي در دنيا ياراي مقابله با ايران را ندارد و بايد به برخي كوته فكران داخلي يادآور شد، آن زمان كه تمام دنيای کفر عليه ایران اسلامی در جنگ و تحریم همه جانبه بود ، جوانان آن دوران هسته اي نبودند ، از نانو فناوري چيزي نمي دانستند ، رشد علمي چندانی نداشتند ، هنوز فضايي نشده بودند و دست خالي بودند ولي شهامت ، شجاعت و غيرت داشتند، شاه خائن پهلوی را سرنگون كردند ، نظامي اسلامي بنا كردند ، جنگ تحمیلی را پيش بردند و تا امروز با اقتدار مملكت داري كردند. حالا ما جوانان امروز آنقدر بي غيرت شده ايم كه با اين همه پيشرفت هاي علمي ، نظامي ،‌اقتصادي و ... در مقابل آمريكای متزلزل قد خم كنيم و زانوي ادب بزنيم!؟ پس از چهار دهه خون جگر خوردن انتظار داريد "بگوئيم آمريكا ببخش راهمان اشتباه بود" و از اين پس به جاي شعار "مرگ بر آمريكا" بگوئيم درود بر كاخ سفيدنشينان !؟
چند روزي بيشتر تا محرم حسيني ، ماه پيروزي خون بر شمشير باقي نمانده است. ترسم از آن است كه نكند برخی خواصي بي بصيرت، تفكر سرخ شهادت طلبی ما را به واسطه عطش دوستي با استكبار هدف قرار دهند و روزي چشم باز كنيم و شاهد آن باشيم كه تفكر سبز ولايت و امامت را از اذهان ما پاك کرده و كامل در بند غرب گرفتار شويم.
به تمام کسانی که دلتان براي آمريكا لك زده باید گفت شما آزاديد و مي توانيد ارتباط برقرار كنيد به هر قيمتي كه ميخواهيد و حتي شعار" مرگ بر آمريكا" را نيز حذف كنيد مختاريد! ولي فقط براي حيطه شخصي تان. و اين را بدانيد كه به شما اجازه داده نمي شود هرطوري كه مي خواهيد براي ملت تصميم بگيريد و بالگد كوب كردن ارزشها و آرمانها ، كشور را به ورطه سقوط بكشانيد و به گمان خود فكر كنيد كه ناجي ملت شديد. نه ، گوشهايمان از حرف هاي واهي غرب و جهان استكبار پر است. يك روز تحريم مي كنند و فردا ما را پاي ميز مذاكره مي كشانند، روزي ديگر ايران را ‌محور شرارت مي خوانند ، تهديد نظامي مي كنند به واسطه هسته اي شدن و فردا غني سازي ما را به رسميت مي شناسند. عيد را به ملت ايران تبريك ميگويند، اما در همان تبريك، ملت ايران را به طرفدارى از تروريسم، دنبال سلاح هسته‌اى رفتن و از اين قبيل چيزها متهم ميكنند اين را همه مي دانيم كه آنها نيتشان پليد است . چه زیبا فرمودند رهبري عزيز، فقط دستكشي مخملي روي دستان چدني خود قرار داده اند. "من اين را به همه ميگويم؛ مسئولين آمريكائى هم بدانند، ديگران هم بدانند؛ ملت ايران را نه ميشود فريب داد، نه ميشود ترساند. بيانات مقام معظم رهبري درجمع زائران ومجاوران حضرت امام رضا (ع)- 01/01/88 ".
فراموش نكنيم كه حسين ابن علي(ع) به خاطر اينكه زير بار ذلت نرود حج را نيمه كاره رها كرد و با علم اينكه كوفيان وفا ندارند راه كربلا را در پيش گرفت. تا مادامي كه در سرزمين حسيني ايران ، پرچم يا لثارات الحسين(ع) برافراشته است ، سازش با دشمنان بلاد اسلامي معنایی ندارد !.
فراموش نكنيم كه اين مستكبرين به دوستان خود هم رحم نمي كنند چه برسد به ما مستضعفين ، شايد دلخوشان دوستي با آمريكا چشم و گوش خود را بسته اند و نمي بينند كه آنها براي حفظ منافع خود ، دست به گرگ صفتی زده اند و با یک چشم باز می خوابند تا مبادا توسط هم پيمانان خود دریده شوند. و خدا را شکر که در روزهای اخیر سند عدم اعتماد به آمریکا پیدا شد و آن هم جاسوسی و شنود صحبت های تلفنی سران کشور های اروپایی است.
در پایان به برخی خواص بی بصیرت یادآوری باید کرد که پا از حیطه اختیارات خود فراتر ننهند و دست به کارهای عبث نزنند چرا که نظام اسلامی ایران به پشتیبانی امت ولایت مدار، آنها را کنار خواهند زد و تا مادامی که رنگ سبز مظهر ولایت ، رنگ سفید مظهر صلح و رنگ سرخ مظهر شهادت در پرچم ما نقش بسته است ، تفکر زیر بار رفتن و سازش در جامعه جاری نخواهد شد و تا الگوی ملت ایران حسین ابن علی (ع) است زیر بار ذلت نخواهند رفت. و این نکته را تاکید کنیم که رابطه با آمریکا و یا حذف شعار مرگ بر آمریکا تنها در حوزه اختیارات رهبری است و بهتر است بیش از این از صبر رهبری و امت حزب الله سوء استفاده نکنید و وارد این مسائل نشوید . به جای دادن دست دوستی به استکبار جهانی ، زانوی ادب به پیشگاه ولی امر مسلمین جهان و ولایت مطلقه فقیه حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله) بزنید تا اسیر جهالت و گمراهی نشوید.
و من الله التوفیق

حسین جعفری میدانسر
کارشناس ارشد مدیریت دولتی و مدرس دانشگاه


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهرآرا 8 آبان 1392
باسلام
ضمن تقدير از مواضع انقلابي شما جوانان بايد عرض كنم از مطلب زیبای شما استفاده برديم. هرچند شايد پراكنده بود ولي نهايتاً جالب بود.
اميدوارم چنين روحيه اي كه در جوان اين مرز و بوم هست در مسئولين ما هم وجود داشته باشد
نا شناس 8 آبان 1392
سلام آقای مهندس جعفری
ما دانشجویان ازمواضع استادمان حمایت قاطع میکنیم.نیمافلاح کتی لته
نا شناس 9 آبان 1392
سلام آقای نیما فلاح آقای جعفری کی استاد شدش وی که ............................. متنش خوب بود ولی نوشته آقای جعفری نبود
بشب 9 آبان 1392
خيلي خوب بود احسن
محسن 8 آبان 1392
سلام احسن وافرین جوان انقلابی شما را به امام خامنه ای عزیز وحضرت ولی عصر قسم می دهم که این فعالیت ها و دیگر ء آن فعالیت ها را جهت رضای خداوند انجام دهید نه چیز دیگر
نا شناس 11 آبان 1392
خدمت برادر بزرگوار جناب آقای حسین جعفری
باسلام ...
با احترام ، بانظر به اینکه ولایت مطلق فقیه مشخص کننده خط مشی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد و همواره بیانات ایشان روشنگر راه مردم بوده و خواهد بود ، امید است خواص جامعه با بصیرت بیشتر و ریشه یابی مسائل بوجود آمده و همچنین سابقه برخوردهای دوگانه این شیطان بزرگ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که عامل همه خرابکاریها ، ترور ، مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و ... به پیکر نظام که بدون شک به رژیم جعلی صهیونیستی و نوکر حلقه بگوش آن آمریکا ختم خواهد شد را مد نظر قرار داده و بدانند مردم ولایت مدار همواره پشتیبان امام ورهبر خویش هستند و با اینکه تجربه نشان داده است امریکا هیچگاه دلش بحال مردم عزیز ایران نسوخته و تنها بدنبال منافع خود و خارج شدن از منجلاب بوجود آمده در منطقه است . همانطور که گفته اند فرد عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود خواص جامعه بدانند پشت پرده چراغ سبز و فرش قرمز پهن شده امریکا ، چماق آهنی وجود دارد که هر کس به این راه پا بگذارد باید منتظر عواقبش باشد ، تنها را مقابله با این حربه سیاسی ، پیروی قدم به قدم از منویات امام خامنه ای (مدظله ) بوده و پشتیبانی از آن بعهده همه مردم فهیم ایران می باشد .
حذف شعار مرگ برآمریکا برای مردم ایران که خونبهای سنگینی برای حفظ ارزشهای این نظام داده اند به سادگی اتفاق نمی افتد که فقط و فقط با تعیین خط مش امام و رهبر عزیزمان صورت میگیرد بااین حال از فرمایشات شما برادر بزرگوار دراین خصوص بسیار سپاس گزارم و آرزوی توفیقات روز افزون را برای شما و همه ولایت مداران از خداوند منان خواستارم .
سید مهدی سادات نیا
نا شناس 11 آبان 1392
صرفا نگاه نگارنده نیز ولو با قلم خود ایشان نیز باشد تنها در حد توصیه و یک نظر شخصی است چرا که شرایط امروز جمهوری اسلامی اقتضا می کند به دلایل لطیف الحیلی که به واسطه تحریم های شکننده و به تبع آن شرایط سخت معیشتی ملت مظلوم، در فضای سیاسی با آمریکا به مذاکره بنشینیم. آقای جعفری بسیار ممنون!!!!!!!
نا شناس 16 آبان 1392
سلام آقای مهندس نیما
تااونجایی که ما دیدیم حسین جعفری همکلاس شما بودنه استادشما
اسدي 16 آبان 1392
دوست عزيز شايد درست بگن كه آقاي جعفري استاد(مقام استادياري) نشدند ولي مدرس دانشگاه ما هستند.
ضمن تشكر از آقاي جعفري سخنران كرسي هاي آزاد انديشي استان (اسدي از دانشگاه صالحان قائم شهر)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.